Subject: Reg 2/2541366, 25.08.25, TEAVITUS Kose tee 58 veekvaliteet korras
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 13:10:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teavitan, et veekvaliteet Kose tee 58 kinnistul on taastunud. 22.08.2025
analüüsitud Coli-laadsete tulemus oli 0 arv/100 ml. Seega kinnitan, et
vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata tavapärase veekasutusega. Tuleme
veekvaliteeti uuesti hindama kahe-kolme nädala jooksul.

Tänan Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

Tel: +372 626 2200

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tallinnavesi.ee/> http://www.tallinnavesi.ee

Iseteenindus: klient.tvesi.ee